dinsdag 10 januari 2012

Kast

Nu de kerstboom het huis uit is, de bezem door het huis gaat, dreigt ook de onrust: wat wil ik nog allemaal realiseren in het huis, wat staat er allemaal nog op mijn wensenlijstje... Hartstikke leuk om met de lente in het vooruitzicht weer aan de slag te gaan, maar ook tijd om me te realiseren wat voor een fijne plek we al van het huis gemaakt hebben. Daarom besloot ik om de komende tijd vast te leggen waar ik zo blij van word, koester wat je hebt...

Een paar jaar geleden vonden we een oude bruine kast bij het grof vuil, precies die kast die ik altijd in het mintgroen voor ogen had voor op de kamer van de oudste. We zijn dus aan de slag gegaan. Elke keer als ik hem zie word ik er weer blij van!



Ik realiseer me dat er in de loop der tijd al heel wat vissen zijn verzameld, inspiratie voor een minirapportage! Die aan de kastsleutel komt uit een hysterische Chinese winkel in Bangkok, gekocht toen ik zwanger was van de oudste en freubels verzamelde voor de babykamer. De andere komt uit een winkeltje op Vlieland en hing tijdens die vakantie aan de tent.